יש! הגעת לעמוד המדבר על

מצלמת אבטחה דרך הנייד

כשמדברים על מצלמת אבטחה דרך הנייד מדברים על חברת סקיוריטי! בעמוד הזה אנחנו מדברים על מצלמת אבטחה דרך הנייד וכל המידע מחכה לך כאן בפנים!

לתחילת המאמר 👇

יש לך שאלה? רוצה לקבל הצעת מחיר?​
קבל שיחת ייעוץ חינם!
אנחנו מתקשרים בתוך כמה דקות!

שניה לפני שמתחילים

סקיוריטי היא חברה המספקת שירותים ומוצרים בעולמות מצלמות האבטחה לבית ולעסק, מערכות אזעקה ומערכות שליטה מרחוק לנוחות ובטיחות מירבית.
עשרות שנות ניסיון ועבודה שוטפת עם הגופים הגדולים בישראל הכווינה אותנו לעבודה בסטנדרט הגבוה ביותר, ועמידה בבדיקות האיכות המחמירות ביותר.

במשך השנים הרחבנו את מניפת השירותים שלנו כך שנוכל לעזור לך עם פתרון מתאים לכל בעיה שלא תצוץ בתחום מצלמות האבטחה, אזעקות ומערכות מתחת נמוך בכלליות. אנחנו מתגאים באיכות המוצרים שלנו ורמת השירות הבלתי מתפשרת שלנו.<br>אנחנו מאמינים שהלקוח באמת תמיד צודק!

אנחנו גאים להציע שיחת ייעוץ- ללא תשלום וללא התחייבות, ואנחנו מתחייבים לחסוך לך זמן יקר וכמובן- כסף.
מצלמת אבטחה דרך הנייד
השירות המקצועי ביותר בישראל- בהתחייבות!
מחירים מעולים
דיוק מופתי בזמני הגעה לפגישת ייעוץ/ התקנה/ שיחת טלפון
עמידה ביעדי הפרוייקט בכל מחיר (גם אם זה אומר שלא נרוויח)
יחס אישי לכל לקוח

מצלמת אבטחה דרך הנייד

תוכן עניינים

מצלמת אבטחה דרך הנייד- איך לצפות במצלמת האבטחה שלי דרך המכשיר שלי

אחד היתרונות הרבים של בעלות על מצלמת אבטחה הוא היכולת לנטר את הבית שלך מהטלפון שלך. פעמים רבות, אנחנו עסוקים מדי ושוכחים לבדוק את הבתים שלנו, מה שיכול לגרום לנו מאוחר לעבודה או להחמיץ שיחה חשובה. רוב מצלמות האבטחה מאפשרות לך להזרים וידאו בשידור חי או לצפות בצילומים מוקלטים ישירות מהטלפון שלך ולהישאר מעודכנים במה שקורה בכל רגע.

האם כל מצלמה יכולה להתחבר למכשיר טלפון נייד

עם מצלמות וסמארטפונים חדשים יותר, אפשר לחבר את המצלמה לטלפון. זה לא רעיון חדש אבל זה הפך את התהליך לקל יותר מאי פעם. למצלמות, כמו Canon EOS M50 עם מתאם, ולטלפונים יש Wi-Fi או Bluetooth מובנה שניתן להשתמש בהם כדי להעביר תמונות ממכשיר אחד לאחר.

למצלמות, כמו Canon EOS M50 עם מתאם, וטלפונים יש Wi-Fi או Bluetooth מובנה שניתן להשתמש בהם כדי להעביר תמונות ממכשיר אחד לאחר. חשוב יותר. כעת ניתן להעביר תמונות כשהן עדיין בכרטיס הזיכרון או בשבב הזיכרון של המצלמה – לפני שהן יימחקו עקב אילוצי מקום . עריכת תמונות.

עיבוד תמונה משופר ואפקטים חדשים. האפקטים כוללים צבע, מיניאטורה וספיה. המצלמה מסוגלת לזהות פרצופים בתמונה באופן אוטומטי, לזהות את המגדר ואת טווח הגילאים שלהם באמצעות תוכנת זיהוי פנים. ניתן לערוך תמונות ישנות יותר באמצעות מסנני "הזדקנות" או "ארכיון" לפי העדפות המגדר או טווח הגילאים של המשתמש .

האם כל מכשיר טלפון חכם יכול להתחבר לכל מצלמת אבטחה

בעידן הנוכחי, הדבר היחיד שיכול להיות בטוח הוא חוסר הוודאות. עבור בעלי בתים רבים, מערכת מצלמות אבטחה לבית היא קו ההגנה הראשון במניעת גניבה, ונדליזם ופשעים אחרים נגד רכוש. אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו מקבלים כמומחים למעקב בבית היא האם יש חשיבות ליצרן של מצלמת אבטחה או שכל סמארטפון יכול להתחבר בצורה מאובטחת לכל מצלמת אבטחה?

ובכן, התשובה היא כמובן- כן.

לא כל היצרנים מייצרים מצלמות המאפשרות התחברות מרחוק באמצעות מכשיר סלולרי, וגם ספקים שכן מייצרים את זה, לא כוללים את האופציה הזאת בכל מצלמות האבטחה שלהם.

קצת אומנות לפני סיום 🙂

אנחנו אוהבים אומנות, מאוד, ולכן כמעט בכל עמוד באתר, בסיום הטקסט, אנחנו נוהגים לשים כמה תמונות אמנותיות שיצרנו בעצמנו, וכמובן שנוגעות בנושא המדובר בעמוד.
אלו הן תמונות שנוצרו בטכנולוגיה חדשנית וללא מגע יד אדם. (וכמובן שאנחנו לא מוכרים אותן).

מבקרים שקראו את העמוד הזה המשיכו לאחד מהעמודים האלו

נתוני הפשיעה בישראל (התפלגות עבירות)

הכלי שלפניכם הוא כלי שמאפשר לכם לקבל מושג על נתוני הפשיעה בישראל בכלל וסביב מקום המגורים שלכם בפרט. חשוב להגיד שזהו אינו כלי שלנו אלא כלי של אתר Ynet שהטמענו כאן לנוחיותכם. אין לנו זכויות על פיתוח הכלי ואין לנו שליטה על המספרים המוצגים בו. כל אלו בידיים של אתר Ynet בלבד.
דילוג לתוכן