יש! הגעת לעמוד המדבר על

מצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי

כשמדברים על מצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי מדברים על חברת סקיוריטי! בעמוד הזה אנחנו מדברים על מצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי וכל המידע מחכה לך כאן בפנים!

לתחילת המאמר 👇

יש לך שאלה? רוצה לקבל הצעת מחיר?​
קבל שיחת ייעוץ חינם!
אנחנו מתקשרים בתוך כמה דקות!

שניה לפני שמתחילים

סקיוריטי היא חברה המספקת שירותים ומוצרים בעולמות מצלמות האבטחה לבית ולעסק, מערכות אזעקה ומערכות שליטה מרחוק לנוחות ובטיחות מירבית.
עשרות שנות ניסיון ועבודה שוטפת עם הגופים הגדולים בישראל הכווינה אותנו לעבודה בסטנדרט הגבוה ביותר, ועמידה בבדיקות האיכות המחמירות ביותר.

במשך השנים הרחבנו את מניפת השירותים שלנו כך שנוכל לעזור לך עם פתרון מתאים לכל בעיה שלא תצוץ בתחום מצלמות האבטחה, אזעקות ומערכות מתחת נמוך בכלליות. אנחנו מתגאים באיכות המוצרים שלנו ורמת השירות הבלתי מתפשרת שלנו.<br>אנחנו מאמינים שהלקוח באמת תמיד צודק!

אנחנו גאים להציע שיחת ייעוץ- ללא תשלום וללא התחייבות, ואנחנו מתחייבים לחסוך לך זמן יקר וכמובן- כסף.
מצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי
השירות המקצועי ביותר בישראל- בהתחייבות!
מחירים מעולים
דיוק מופתי בזמני הגעה לפגישת ייעוץ/ התקנה/ שיחת טלפון
עמידה ביעדי הפרוייקט בכל מחיר (גם אם זה אומר שלא נרוויח)
יחס אישי לכל לקוח

מצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי

תוכן עניינים

מהי מצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי?

מצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי היא מצלמה המאחסנת את כל הוידאו המצולם על גבי המכשיר עלמו בלי הצורך במכשיר נוסף המחובר אליה, או בחיבור לרשת

איך עובדת מצלמה עם זיכרון פנימי? איפה נמצא המידע המצולם?

כל המידע המצולם נשמר בפועל על גבי המצלמה. חשוב מאוד להגיד שישנן מצלמות המאפשרות לשמור את המידע בצורה מקומית על המצלמה עצמה באמצעות כרטיס זיכרון שאפשר לשלוף ולהחליף במידת הצורך, ויש דגמים שלא מאפשרים שימוש בכרטיס זיכרון והמידע מאוכסן על דיסק קשיח פנימי, וכדי להוריד את המידע יש להתחבר אל המצלמה באמצעות כבל.

איפה נשמר המידע במצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי?

במידה ומדובר במצלמה עם זיכרון פנימי- על בסיס דיסק קשיח, ישנו דיסק קשיח פנימי וכל המידע נשמר על הדיסק.

במידה ומדובר על מצלמת אבטחה עם כרטיס זיכרון פנימי- כל המידע נשמר על גבי כרטיס הזיכרון.

האם מצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי מאפשרת הרחבה של הזיכרון?

ישנן מצלמות המאפשרות שימוש בכרטיסים גדולים יותר (למשל כרטיס זיכרון המאפשר שמירה של מידע עד נפח טרהבייט- שזה אלף ג׳יגהבייט), וישנן מצלמות שמאפשרות הוספה של כמה כרטיסי זיכרון במקביל ובכך להגדיל את נפח המידע הנשמר. ישנן גם מצלמות המאפשרות דריסה של מידע, ובכך בעצם אפשר להגדיר ״חלון זמן״ בו המצלמה מצלמת ולאחר מכן היא מתחילה לדרוס את המידע הראשון שהיא תפסה.בכך, אין צורך להחליף כרטיסים או לרוקן את המצלמה, אבל החיסרון הוא שאין תיעוד של כל מה שנמחק. כך עובדות בעצם רוב מצלמות הדרך שאנחנו מכירים ברכבים. במידת הצורך אם חלילה קרה משהו, אפשר להוציא את ההקלטה בתוך 48 שעות לרוב, אבל אם לא הוציאו את המידע תוך 48 שעות, הוא מתחיל להידרס על ידי מידע חדש.

האם כל מצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי מגיע עם כרטיס זיכרון?

לא, כמו שהסברנו למעלה. יש סוגים שונים של מצלמתות אבטחה עם זיכרון פנימי, חלקן מבוססות כרטיס זיכרון אחד או יותר, וחלקן מבוססות דיסק קשיח.

מה גודל כרטיס הזיכרון שאפשר להשתמש בו במצלמת אבטחה עם זיכרון פנימי?

גם על זה הרחבנו קודם אבל נזכיר את זה שוב כאן, מצלמות שונות מאפשרות שימוש בכרטיסים שונים ולכן שאלה זו היא תלויית מצלמה.

מבקרים שקראו את העמוד הזה המשיכו לאחד מהעמודים האלו

נתוני הפשיעה בישראל (התפלגות עבירות)

הכלי שלפניכם הוא כלי שמאפשר לכם לקבל מושג על נתוני הפשיעה בישראל בכלל וסביב מקום המגורים שלכם בפרט. חשוב להגיד שזהו אינו כלי שלנו אלא כלי של אתר Ynet שהטמענו כאן לנוחיותכם. אין לנו זכויות על פיתוח הכלי ואין לנו שליטה על המספרים המוצגים בו. כל אלו בידיים של אתר Ynet בלבד.
דילוג לתוכן