יש! הגעת לעמוד המדבר על

מצלמת אבטחה זעירה | 7 דברים שחייבים לדעת

לתחילת המאמר 👇

יש לך שאלה? רוצה לקבל הצעת מחיר?​
קבל שיחת ייעוץ חינם!
אנחנו מתקשרים בתוך כמה דקות!

שניה לפני שמתחילים

סקיוריטי היא חברה המספקת שירותים ומוצרים בעולמות מצלמות האבטחה לבית ולעסק, מערכות אזעקה ומערכות שליטה מרחוק לנוחות ובטיחות מירבית.
עשרות שנות ניסיון ועבודה שוטפת עם הגופים הגדולים בישראל הכווינה אותנו לעבודה בסטנדרט הגבוה ביותר, ועמידה בבדיקות האיכות המחמירות ביותר.

במשך השנים הרחבנו את מניפת השירותים שלנו כך שנוכל לעזור לך עם פתרון מתאים לכל בעיה שלא תצוץ בתחום מצלמות האבטחה, אזעקות ומערכות מתחת נמוך בכלליות. אנחנו מתגאים באיכות המוצרים שלנו ורמת השירות הבלתי מתפשרת שלנו.<br>אנחנו מאמינים שהלקוח באמת תמיד צודק!

אנחנו גאים להציע שיחת ייעוץ- ללא תשלום וללא התחייבות, ואנחנו מתחייבים לחסוך לך זמן יקר וכמובן- כסף.
מצלמת אבטחה זעירה | 7 דברים שחייבים לדעת
השירות המקצועי ביותר בישראל- בהתחייבות!
מחירים מעולים
דיוק מופתי בזמני הגעה לפגישת ייעוץ/ התקנה/ שיחת טלפון
עמידה ביעדי הפרוייקט בכל מחיר (גם אם זה אומר שלא נרוויח)
יחס אישי לכל לקוח

מצלמת אבטחה זעירה | 7 דברים שחייבים לדעת

תוכן עניינים

מצלמת אבטחה זעירה היא לא רק קטטנה בגודל, אלא גם במחיר, לפעמים 🙂 הם קלות להתקנה ומספקות קטעי וידאו באיכות טובה.

מצלמות אבטחה זעירות אלו יכולות לשמש כל אחד.

ניתן להתקין אותם בבית או במקום העבודה, ויש להם מגוון רחב של שימושים – מתפיסת גנב ועד להקליט מה קורה בזמן פריצה.

עד כמה זעירה היא?

מצלמת אבטחה זעירה היא לרוב מכשיר קטן, קל משקל וקומפקטי המשמש לניטור אזור. הם מותקנים בדרך כלל במקום שאינו גלוי לציבור. מצלמות אבטחה זעירות יכולות להיות קטנות כמו כפתור, אבל הן בדרך כלל גדולות מסנטימטר. המטרה העיקרית היא שאנשים לא ידעו שהמצלמה שם.

מצלמות האבטחה הזעירות יכולות להיות קטנות כמו כפתור וניתן להסתיר אותן בקלות מהעין.

הרבה אנשים משתמשים במצלמות זעירות מסוג זה כדי לפקוח עין על הבית או העסק שלהם, בזמן שהם בעבודה או מחוץ לעיר. בדרך כלל יש להם את היכולת להקליט וידאו ולצלם תמונות סטילס.

לרוב המצלמות הקטנות אין את היכולת להקליט וידאו, אבל יש דגמים שכן. מצלמות האבטחה הזעירות משמשות בדרך כלל למטרות מעקב ואבטחה. הם מותקנים בדרך כלל במקומות מחוץ לעיני הציבור כדי לספק מערכת ניטור דיסקרטית.

בדרך כלל, מצלמות מסוג זה מגיעות עם חיבור Wi-Fi כך שניתן לגשת אליהן מחיבור אינטרנט בשלט רחוק.

מצלמות אבטחה קטנות יכולות להיות מותקנות על קיר, תקרה או רצפה תוך כדי ללכוד את אזור המטרה.

הם משמשים בדרך כלל למטרות מעקב ואבטחה.

הם מותקנים בדרך כלל במקומות מחוץ לעין הציבור כדי לספק מערכת ניטור דיסקרטית. יש מצלמות המגיעות עם חיבור Wi-Fi כך שניתן לגשת אליהן מחיבור אינטרנט מרוחק.

האם היא נחשבת למצלמה איכותית?

התשובה לשאלה זו היא לא חד משמעית.

שוק מצלמות האבטחה חווה צמיחה רבה בשנים האחרונות, כאשר יצרנים מוציאים כל הזמן דגמים חדשים ומשופרים.

אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בתחום זה הוא שחרור מצלמות אבטחה זעירות הניתנות להרכבה על כל משטח או למקם בתוך חפץ.

מצלמות זעירות אלו נועדו לספק צילום וידאו באיכות גבוהה מבלי להתפשר על ניידות ונוחות.

האם היא נחשבת למצלמה פחות עמידה?

הרעיון של מצלמת אבטחה זעירה הוא שקשה להבחין בה והיא לא תצולם באותה קלות. אבל השאלה היא שאם מישהו רוצה לגנוב את המצלמה, הוא יכול פשוט לקרוע אותה מהקיר.

קשה להגיע למסקנה ברורה אם מצלמת אבטחה זעירה נחשבת לפחות עמידה ממצלמות אחרות. קל להסתיר מצלמת אבטחה קטנה, ותוכלו לגנוב אותה מבלי להיתפס. אבל אם מישהו היה רוצה לגנוב משהו מהחדר שלך, הוא לא היה צריך מצלמה זעירה. . תוחלת החיים של מצלמת אבטחה קטנה זהה למצלמות אחרות.

מאיזה מרחק ניתן להשתמש במצלמה זעירה?

מצלמת אבטחה זעירה היא מכשיר שניתן להשתמש בו כדי לנטר מרחב או מיקום ספציפיים. מצלמות אלו הן בדרך כלל קטנות ומיועדות להיות מוסתרות במקומות שבהם אנשים לא יבחינו בהן.

המרחק של המצלמה מהמרחב או המיקום המנוטר יהיה תלוי במה האדם רוצה לנטר וכמה פרטים הוא רוצה.

לדוגמה, אם מישהו רצה לפקח על המרפסת הקדמית שלו מהסלון שלו, אז אולי זה לא ידרוש מצלמה חזקה במיוחד מכיוון שיש מרחק גדול בין שני החללים.

מצד שני, אם מישהו רוצה לפקח על אזור כמו לובי של בניין משרדים, אז הוא היה צריך מצלמה חזקה יותר מכיוון שהיא קרובה לחלל המנוטר.

סוג המצלמה שבה משתמש הצג.

לדוגמה, אם מישהו רצה להשתמש במצלמת ראייה תרמית, אז הוא היה צריך משהו כמו מכשיר לראיית לילה. סוג המצלמה שהצג משתמש בו.

לדוגמה, אם מישהו רצה להשתמש במצלמת ראייה תרמית, אז הוא היה צריך משהו כמו מכשיר לראיית לילה. טווח חיישני הצג . כמה רחוק הוא יכול לזהות תנועה? . כמה רחוק הוא יכול לזהות תנועה? חיי סוללה .

חלק מהמסכים מופעלים על סוללה וצריך לחבר אותם למקור כוח לעבוד. ֿ

מוניטורים הם מכשירים שניתן להשתמש בהם לניטור מצלמות אבטחה על מנת לאפשר לבעלים או למשתמש של המצלמה לראות מה קורה בכל זמן נתון, וכן להשתמש בה לצורך הקלטה קבועה. הם מכילים רכיבים רבים ושונים, אבל המטרה העיקרית שלהם היא תמיד צפייה והקלטה. מוניטורים מגיעים בצורות רבות , אבל תמיד יש להם מסך ורמקולים. צג – מכשיר שמציג הכל על מסך המחשב.

צגים מחוברים בדרך כלל למחשב המרכזי באמצעות כבל VGA, כבל DVI או HDMI, או אות אנלוגי מהמחשב (כגון באמצעות קואקס RCA כבל ial או כבל וידאו מרוכב). – מכשיר שמציג הכל על מסך המחשב. רונים בתעלה בין 2 אלקטרודות – אלקטרודת המקור (או הפולט) ואלקטרודת הניקוז (או האספן). זה עושה זאת על ידי הפעלה או כיבוי של זרם חשמלי קטן.

מהו תפקידה?

מצלמת אבטחה זעירה היא מכשיר קטן שניתן להשתמש בו כדי לנטר את הבית או המשרד שלך.בדרך כלל הוא מותקן על התקרה ויש לו עדשה מתכווננת להקלטת קטעי וידאו.

המצלמה מסוגלת ללכוד אודיו כמו גם וידאו ויכולה לשלוח התראות כאשר היא מזהה תנועה. יש לו גם מצב ראיית לילה המאפשר לך לראות בחושך.

מצלמות מסוימות יכולות להזרים וידאו למחשב או לסמארטפון. המצלמה לרוב מותקנת על התקרה ויש לה עדשה מתכווננת להקלטת סרטונים. המצלמה מסוגלת ללכוד אודיו כמו גם וידאו ויכולה לשלוח התראות כאשר היא מזהה תנועה. מצלמות מסוימות יכולות גם להזרים וידאו למחשב או לסמארטפון.

בכל הנוגע לאבטחת הבית, יש מגוון אפשרויות זמינות. הסוג שתבחר יהיה תלוי בתקציב שלך ובמה שאתה מקווה להשיג עם המצלמה שלך. . אם אתה מחפש משהו קצת יותר זול, מצלמת האבטחה של Blink Home היא אפשרות טובה. הוא מציע אודיו דו-כיווני ותואם לאקסה ול-Google Assistant.

למצלמת האבטחה Ring Alarm יש גם תכונות של גלאי תנועה, אך היא מציעה גם תכונות זיהוי קול כמו Nest Cam Indoor וכן אפשרויות אחסון בענן.

האם מצלמה כזו אמורה להיות מצלמת אבטחה נסתרת?

מצלמת אבטחה נסתרת, מצלמת אבטחה נסתרת קטנה, מצלמת אבטחה נסתרת זעירה ובלתי נראית

מצלמת אבטחה זעירה לא תמיד נועדה להיות מצלמת אבטחה נסתרת. היא יכולה לשמש גם כמצלמת אבטחה ניידת, דיסקרטית וסמויה. כיום, אנו מוקפים במצלמות קטנות וזעירות. לא קשה למצוא אחד בשוק שגודלו פחות מ-1 אינץ' ובעל עדשה בקוטר של פחות ממילימטר אחד. מצלמות אלו לא תמיד נועדו להיות מצלמות נסתרות אך הן יכולות לשמש גם כמצלמות אבטחה ניידות, דיסקרטיות וסמויות.

כמה סיבות לשימוש במצלמת אבטחה שאינה מצלמה נסתרת הן:

1. המיקום שבו תשמש המצלמה הוא מקום שאין בו הרבה מקומות להסתיר ציוד מעקב, כמו בניין משרדים או חנות קמעונאית.

2. ניתן להסתיר בקלות את גודל המצלמה ולמישהו יהיה הרבה יותר קשה לזהות אפילו שיש מצלמה חבויה בחדר.

3. אין צורך שמישהו יחזיק את המצלמה או אפילו ידע שהיא נמצאת בשימוש מצלמת ריגול, זה מקל על השימוש של אדם בודד. כמה סיבות מדוע שימוש במצלמה נסתרת בניגוד למצלמות ריגול צריכה להיות האופציה שלך הן:

1. המיקום שבו אבטחה נסתרת סביר להניח שיהיה נגיש הרבה יותר וניתן לשנות אותו לפי הצורך כדי לשמור על האבטחה.

2. אתה עובד במדינה שבה השימוש במצלמת ריגול אינו חוקי. המכשיר אינו בלתי חוקי אם הוא בשימוש רק למטרת איסוף מידע ללא כל כוונה להפר את פרטיותו של אדם.

3. אתה עובד במדינה שבה השימוש במכשיר הקלטת וידאו עלול להוביל לתוצאות חמורות.

המכשיר יוכל לאסוף תמונות וסרטוני וידאו מתוך החלל הפנימי, אך לא מבחוץ אשר יכול להוביל לבעיות פרטיות מסוימות. -יכול להוביל לתוצאות בלתי צפויות.

המכשיר נראה כמו רעיון טוב, אבל עם המוח האנושי, כל דבר טוב יכול להוביל לכמה דברים רעים.

מבקרים שקראו את העמוד הזה המשיכו לאחד מהעמודים האלו

נתוני הפשיעה בישראל (התפלגות עבירות)

הכלי שלפניכם הוא כלי שמאפשר לכם לקבל מושג על נתוני הפשיעה בישראל בכלל וסביב מקום המגורים שלכם בפרט. חשוב להגיד שזהו אינו כלי שלנו אלא כלי של אתר Ynet שהטמענו כאן לנוחיותכם. אין לנו זכויות על פיתוח הכלי ואין לנו שליטה על המספרים המוצגים בו. כל אלו בידיים של אתר Ynet בלבד.
דילוג לתוכן