המדריך השלם למערכות אנרגיה סולארית – כיצד לבחור את החברה הטובה ביותר עבור הבית שלך

 

 

מדוע לשקול התקנת מערכת אנרגיה סולארית?

 

 

מערכות אנרגיה סולארית הן דרך מצוינת לחסוך כסף ולהפחית את השימוש במקורות שאינם מתחדשים. אנרגיה סולארית היא מקור חשמל נקי ומתחדש בעל יתרונות רבים על פני מקורות אנרגיה מסורתיים שאינם מתחדשים.

 

 

מערכות אנרגיה סולארית יכולות לחסוך לך כסף על חשבונות החשמל שלך ולספק לך דרך להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך. מספר הפאנלים הסולאריים הדרושים לבית שלך תלוי בכמות החשמל שהוא משתמש בו, לכן חשוב לעשות מחקר קטן לפני שמחליטים על אחד.

חברה להתקנת מערכות אנרגיה סולארית

 

 

מהם היתרונות של בעלות על מערכת אנרגיה סולארית?

עלות פאנל סולארי, התקנת פאנל סולארי ומזה בכלל חשמל סולארי?

מערכות אנרגיה סולארית הן השקעה מצוינת לעתיד. הם מספקים חשמל נקי ומתחדש ומפחיתים את טביעת הרגל הפחמנית שלך.

היתרונות של מערכת אנרגיה סולארית בבית הם אינסופיים. אתה חוסך כסף בחשבון החשמל שלך, אתה יכול להזין את האנרגיה הסולארית שנוצרת בעצמך לרשת ואתה עוזר לסביבה על ידי הפחתת פליטת פחמן.

כמה עולה להתקין מערכת חשמל סולארית ביתית?

עלות התקנת מערכת חשמל סולארית בבית תהיה תלויה בגודל המערכת, סוג ההתקנה והמיקום.

ההערכה היא שבשנת 2018, עלויות ההתקנה הממוצעות של מערכת אנרגיה סולארית של 4 קילוואט יהיו בסביבות 8,500 דולר. זה כולל את כל העבודה והחומרים.

עלות התקנת מערכת חשמל סולארית בבית אינה זולה. אבל זה יכול להיות שווה את זה לכל מי שרוצה לחסוך כסף בחשבונות החשמל שלו ולעזור להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלו.

סוגי פאנלים סולאריים ומה משמעותם עבור עיצוב הבית שלך – מה ההבדל בין פאנלים חד-גבישיים לפולי-גבישים ובאיזה כדאי לבחור?

סוג הפנלים הטוב ביותר עבור הבית שלך, ההבדל בין לוחות חד-גבישיים לעומת לוחות רב-גבישים

לסוג הפאנלים הסולאריים שתתקינו בביתכם תהיה השפעה משמעותית על העיצוב ואורח החיים שלכם.

ישנם שני סוגים של פאנלים סולאריים, חד גבישי ופולי גבישי. לוחות חד-גבישיים מייצרים יותר אנרגיה למטר מרובע מאשר לוחות פול-גבישיים, אך הם גם יקרים יותר. לוחות פולי-גבישים זולים יותר מאשר חד-גבישיים אך הם מייצרים פחות אנרגיה למטר מרובע.

איזה סוג של פאנל סולארי עלי לבחור עבור הבית שלי?

אם אתה רוצה לייצר את הכמות הגדולה ביותר של חשמל לכל רגל מרובע, אז אתה צריך ללכת עם לוחות חד גבישיים. אם אתה רוצה לחסוך כסף בעלויות ההתקנה ולא אכפת לך לייצר פחות חשמל למטר מרובע, אז polycrystalline הוא הבחירה הטובה ביותר עבורך.

 

 

חברה להתקנת מערכות אנרגיה סולארית

תחומי העיסוק של חברות להתקנת מערכות סולאריות

 

 

ישנן חברות רבות המתקינות מערכות סולאריות, אך לא כולן מוסמכות או מנוסות. יש הרבה מה לדעת על אנרגיה סולארית, וייתכן שלחברות מסוימות אין את הידע לעשות את העבודה הזו כמו שצריך.

 

 

לחברה מוסמכת תמיד יהיה הניסיון והידע הנדרש להתקנת מערכת סולארית. הם גם יהיו מודעים למגמות האחרונות בענף זה, כמו איך לחסוך כסף בחשבונות החשמל או איך להפחית את הזיהום הסביבתי.

 

 

התקנת מערכות סולאריות ביתיות בצורה המהירה ביותר

 

 

מערכות סולאריות ביתיות מהוות חלופה טובה עבור האנשים המתגוררים באזור שאין בו חשמל. הם יכולים לספק אור וכוח לבתיהם.

 

 

התקנת מערכות סולאריות ביתיות עשויה להיות מעט מסובכת וגוזלת זמן, אך עם הדרכה מסוימת, יהיה קל יותר להתקין אותן. תהליך ההתקנה לא כל כך קשה אם אתה יודע אילו צעדים לנקוט ואיפה להתחיל.

 

 

הצעד הראשון הוא לגלות כמה כוח אתה צריך בבית שלך. אתה צריך לחשב את כמות הוואטים שכל מכשיר משתמש בממוצע ביום, ואז לחבר אותם יחד. הדבר הבא שעליך לעשות הוא להחליט על סוג המערכת הרצויה – קבועה או משתנה – ולאחר מכן לקנות את כל הרכיבים הנדרשים להתקנה, כגון פאנלים סולאריים, ממירים, סוללות וכו'.

 

 

איך גודל הגג משפיע על התקנת המערכת הסולארית

 

 

גודל הגג יקבע כמה ניתן להתקין פאנלים סולאריים.

 

 

גודל הגג, באופן כללי, יקבע כמה פאנלים סולאריים ניתן להתקין. גג קטן יותר יהיה בעל קיבולת נמוכה יותר עבור פאנלים סולאריים וגג גדול יותר יהיה בעל קיבולת גבוהה יותר עבור פאנלים סולאריים.

 

 

התקנת מערכות סולאריות לעסקים במרכז הארץ, בצפון או בדרום

 

 

פאנלים סולאריים הם מקור אנרגיה מתחדש שיכול להניע את הבית או העסק שלך. ניתן להתקין פנלים על גג בניין או באדמה. עלות ההתקנה משתנה בהתאם אם תרצו לשים פנלים על הגג או באדמה וכמה חשמל תרצו לייצר.

 

 

לדוגמה, אם תרצו להתקין פאנלים סולאריים המייצרים 3 קילוואט (kW) חשמל, זה יעלה כ-3,000 דולר להתקנה ו-2,000 דולר לציוד.

 

 

אם אתם מעוניינים להתקין פאנלים סולאריים אבל לא יודעים מאיפה להתחיל אז מאמר זה יספק קצת מידע על כמה זה עולה, איזה ציוד צריך והיכן ניתן להתקין פאנלים סולאריים.

 

 

מה חשוב לבדוק כשבוחרים חברה להתקנת מערכות סולאריות

 

 

בחירת החברה הנכונה להתקנת מערכות סולאריות היא חיונית על מנת לחסוך כסף ולוודא שהמערכת שלכם פועלת כפי שהיא צריכה. יש כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שאתם חותמים על חוזה כלשהו.

 

 

כל החברות המתקינות מערכות סולאריות צריכות להיות בעלות רישיונות וביטוח. הם צריכים גם להיות רשומים בלשכת Better Business Bureau.

 

 

לחברה צריכה להיות גם תוכנית תחזוקה מתוכננת עבור הפאנלים, הממירים וציוד אחר. התוכנית צריכה לכלול בדיקות שוטפות של האתר, ניקוי פנלים, תיקון ציוד פגום וכו'. תדירות הבדיקות הללו תלויה בת כמה המערכת שלך ואיזה סוג אחריות יש לך עליה.

 

 

האם כמות יצירת חשמל ממערכת אנרגיה סולארית פוחתת במהלך החורף?

 

 

כמות החשמל המופקת ממערכת אנרגיה סולארית אינה יורדת במהלך החורף. כמות אור השמש הזמינה לפאנלים הסולאריים עדיין זהה, וכל עוד הפאנלים נשמרים נקיים, הם יפיקו את אותה כמות חשמל.

 

 

למעשה, במהלך חודשי החורף, יש יותר אור שמש מאשר בחודשי הקיץ מכיוון שהוא פזור יותר על פני השמים.

 

 

התקנת מערכת סולארית לתעשייה, ואיך להפוך את הוצאות החשמל של העסק להוצאות מזעריות עד לא קיימות כלל

 

 

פאנלים סולאריים הופכים פופולריים יותר ויותר בארצות הברית. על פי דו"ח של איגוד תעשיות האנרגיה הסולארית, אנרגיה סולארית היא כעת המקור הצומח ביותר של אנרגיה חדשה באמריקה.

 

 

המערכת הסולארית לתעשייה היא לא תהליך מסובך וניתן להתקין אותה כל מי שיש לו ידע בסיסי בחשמל. כמו כן, חשוב לציין כי לא מדובר בהשקעה יקרה ויכולה לחסוך כסף בטווח הארוך.

 

 

הוצאות החשמל של העסק יהיו מזעריות או לא קיימות אם יתקינו מערכת סולארית כי הם ייצרו חשמל בעצמם, מה שיוזיל את חשבון החשמל שלהם בצורה משמעותית.

 

 

איך להפוך את גג העסק לאפיק הכנסה נוסף באמצעות פנלים סולאריים

 

 

פאנלים סולאריים הם דרך מצוינת לייצר הכנסה נוספת לעסק שלך תוך סיוע לאיכות הסביבה.

 

 

ישנם יתרונות רבים בהתקנת פאנלים סולאריים:

 

 

– לפאנלים סולאריים תוחלת חיים ארוכה ודורשים מעט תחזוקה ותיקון.

 

 

– פאנלים סולאריים מייצרים אנרגיה נקייה, כלומר אינם משחררים כימיקלים מזיקים לאטמוספירה.

 

 

– התקנת פאנל סולארי יכולה להסתיים ביום או יומיים, בהתאם לגודל הגג ולזמן הפנוי שלך לעבוד עליו.

שדה קולטי שמש, עליהם משתקפים השמיים
דילוג לתוכן