יש! הגעת לעמוד המדבר על

איזה מצלמת אבטחה מומלצת לגינה

כשמדברים על איזה מצלמת אבטחה מומלצת לגינה מדברים על חברת סקיוריטי! בעמוד הזה אנחנו מדברים על איזה מצלמת אבטחה מומלצת לגינה וכל המידע מחכה לך כאן בפנים!

לתחילת המאמר 👇

יש לך שאלה? רוצה לקבל הצעת מחיר?​
קבל שיחת ייעוץ חינם!
אנחנו מתקשרים בתוך כמה דקות!

שניה לפני שמתחילים

סקיוריטי היא חברה המספקת שירותים ומוצרים בעולמות מצלמות האבטחה לבית ולעסק, מערכות אזעקה ומערכות שליטה מרחוק לנוחות ובטיחות מירבית.
עשרות שנות ניסיון ועבודה שוטפת עם הגופים הגדולים בישראל הכווינה אותנו לעבודה בסטנדרט הגבוה ביותר, ועמידה בבדיקות האיכות המחמירות ביותר.

במשך השנים הרחבנו את מניפת השירותים שלנו כך שנוכל לעזור לך עם פתרון מתאים לכל בעיה שלא תצוץ בתחום מצלמות האבטחה, אזעקות ומערכות מתחת נמוך בכלליות. אנחנו מתגאים באיכות המוצרים שלנו ורמת השירות הבלתי מתפשרת שלנו.<br>אנחנו מאמינים שהלקוח באמת תמיד צודק!

אנחנו גאים להציע שיחת ייעוץ- ללא תשלום וללא התחייבות, ואנחנו מתחייבים לחסוך לך זמן יקר וכמובן- כסף.
איזה מצלמת אבטחה מומלצת לגינה
השירות המקצועי ביותר בישראל- בהתחייבות!
מחירים מעולים
דיוק מופתי בזמני הגעה לפגישת ייעוץ/ התקנה/ שיחת טלפון
עמידה ביעדי הפרוייקט בכל מחיר (גם אם זה אומר שלא נרוויח)
יחס אישי לכל לקוח

איזה מצלמת אבטחה מומלצת לגינה

תוכן עניינים

כשמחפשים מצלמת אבטחה מומלצת לגינה חשוב לקחת בחשבון כמה שיקולים חשובים. אלו יכולים להשפיע בצורה משמעותית על בחירת המוצר או המותג שנתקין בחצר שלנו.

מצלמת אבטחה לגינה או מצלמת אבטחה לחצר?
מה ההבדל בכלל בין שתי אלו? אז זהו.. שיש הבדל.
גינה היא איזור מיוער בעוד חצר היא שטח בלבד.
יש לא מעט מצלמתו אבטחה שיעשו עבודה מעולה בצילום בשטח פתוח כמו חצר לצורך הדוגמא, אך לא יצליחו לתעד ברמה גבוה כשמדובר בגינה מיוערת עם סבך, שיחים, עצים וכו׳.

זה אמנם נשמע קטנוני, אבל האמת היא שמצלמות אבטחה המיועדות לגינות עם הרבה צמחיה יכולות להיות מצלמות יקרות יותר שכן הן מצלמות משוכללות יותר.

מצלמת אבטחה עמידה במים

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת המצלמה לגינה ואף על פי זאת- זהוא אחד הפרמטרים שכמעט לעולם אינם נלקחים בחשבון- האם המצלמה שאנחנו קונים עמידה למים?

לחלקנו זוהי שאלה טרוויאלית ונראה לנו שכל מצלמה אמורה להיות עמידה למים, ואילו חלקנו אפילו לא העביר את המחשבה בראשו.

לא משנה לאיזה פלח אתם משתייכים, כדאי שתשאלו את עצמכם- האם המצלמה שאתם רוכשים תהיה מותקנת תחת גג או באיזור פתוח?

התקנה של מצלמה באיזור פתוח מחייבת מצלמה עם עמידות גבוהה למים מפני שאת הגינה אנחנו משקים על בסיס קבוע, ומעבר לזה- החורף מגיע.

מצלמת אבטחה עמידה בגשם

גם כאן, חשוב להבין שלא כל מצלמה שעמידה למים היא מצלמה עמידה לגשם.

כן, זה נשמע מוזר, אני יודע, אבל האמת היא שעמידות למים יכולה להיות עמידות נמוכה שיכולה לעשות עבודה מעולה נגד שפריצים של מים מהממטרות בגינה, אבל אותה מצלמה יכולה להיות או לא להיות עמידה לגשמים חזקים. זהו פרט שחשוב מאוד להבין ולבדו כשאתם בוחרים מצלמה לגינה.

מצלמות אבטחה לגינה ללא כבלים

מצלמות אבטחה לגינה ללא כבלים הן פתרון מעולה לאלו שגרים בשכירות או לחילופין לאלו שלא רוצים להתעסק עם קדיחות ומתיחות כבלים. לעיתים פרוייקטים כאלו גוררים גם חציבה בקירות כדי להסתיר את הכבלים לאורך הבית ולכן יכול מאוד להיות שזה יכול להיות פתרון מעולה גם בשבילכם.

מצלמת אבטחה לגינה עמידה בגשם ובנזקי מזג אויר

דבר אחרון שחשוב לקחת בחשבון הוא עמידות בנזקי מזג אויר.
זאת אומרת שלמרות שיכול להיות שבחרתם מצלמה עם יכולת עמידות למים ואפילו לגשם, לא בטוח שהמותג או הדגם שבחרתם עמיד בפני נזקי מזג אויר ולכן יכול להיות שתצטרכו להחליף מצלמה בתוך שנה או שנתיים.

אלו דברים שלפעמים נשמעים טרוויאליים לכולנו אבל חשוב לבדוק כל אחד מהם ולראות שאם אכן מקבלים את המוצר המתאים לכם.

שימו לב שאם מיקום המצלמה בגינה שלכם אינו חושף אותה לגשם ישיר, יכול להיות שאין לכם צורך במצלמה יקרה יותר.

מבקרים שקראו את העמוד הזה המשיכו לאחד מהעמודים האלו

נתוני הפשיעה בישראל (התפלגות עבירות)

הכלי שלפניכם הוא כלי שמאפשר לכם לקבל מושג על נתוני הפשיעה בישראל בכלל וסביב מקום המגורים שלכם בפרט. חשוב להגיד שזהו אינו כלי שלנו אלא כלי של אתר Ynet שהטמענו כאן לנוחיותכם. אין לנו זכויות על פיתוח הכלי ואין לנו שליטה על המספרים המוצגים בו. כל אלו בידיים של אתר Ynet בלבד.
דילוג לתוכן